Creëer een onweerstaanbare story-based nieuwsbrief

Echte verhalen,
echte verbinding

Je droomklanten inspireren met je persoonlijke verhalen, waardoor je een band krijgt met hen en ze graag klant worden bij jou — ik beloof je dat het mogelijk is. Zonder dat je jezelf anders moet voordoen, zonder dat je je moet forceren, zonder dat je er uren tijd voor moet vrijhouden.

Hoe dan, vraag je je af? Met een story-based nieuwsbrief die graag gelezen wordt én waarin je droomklant maar al te graag doorklikt. Of zelfs op je mailtje antwoordt. Qua verbinding en betrokkenheid kan dat wel tellen, toch? Bovendien is je nieuwsbrief je eigen kanaal, waardoor je niet afhankelijk bent van een algoritme. Want: social media is for reach, but email is for revenue.

Ook al denk je nu misschien ...

Dit is wat Mailbox Stories
jou brengt:

Door je verhalen te delen en je persoonlijkheid te tonen, zorg je voor meer interactie. Zo bouw je stap voor stap meer connectie, betrokkenheid en vertrouwen op.

Als een marktkramer staan roepen om te verkopen, dat is niet wie jij bent. Vlot verkopen gewoon door jezelf te zijn, wat denk je daarvan?

Gedaan met piekeren over wat je nu weer moet schrijven of over de lauwe reacties op Instagram. Minder stress, meer vrijheid. Een zorg minder – zalig, toch?

Het gevolg van een warmer publiek en de herwonnen rust die jij gevonden hebt? Juist: meer droomklanten en dus ook meer verkopen!

Julie Petré

Klaverhand

Mailbox Stories is een unieke all-in-one cursus die je helemaal meeneemt in het opzetten en schrijven van nieuwsbrieven. Hanna legt alles duidelijk uit d.m.v. korte to the point video’s waardoor je eenvoudig door het traject fietst. Je wordt ondergedompeld in een bad vol informatie waarom storytelling belangrijk is en hoe je dit kan inzetten bij het schrijven van nieuwsbrieven. De 100 inspiratietips om verhalen te vangen, vond ik heel waardevol. Alsook de storybank waar je zelf mee aan de slag kan gaan. Door het volgen van deze cursus groeit mijn maillijst én heb ik meer plezier in het schrijven van nieuwsbrieven. Ik kan nu dicht bij mezelf blijven i.p.v. harde verkooppraatjes te verzinnen. Zeker de moeite dus! Ps: Hanna is een krak in haar vak die op een rustige, open manier communiceert. Daarnaast hecht ze veel waarde aan persoonlijk contact en staat ze je graag bij met advies.

Laurann Vandepeer & Maud Slegers

Advertised

“De cursus Mailbox Stories van Hanna leert je dat zelfs het meest alledaagse verhaal uit je leven waarde kan hebben voor je klanten. Naast tips voor het schrijven van e-mails kan Hanna’s methode daarna ook perfect gebruikt worden voor bv. socialemediaposts. Echt waardevol als je meer wil leren over storytelling!

Na dit online programma verweef je vlot je verhalen met de boodschap die je wil overbrengen en verstuur je moeiteloos
een onweerstaanbare nieuwsbrief.

Modules

Module 1: Storytelling

Module 2: Nieuwsbrieven

Module 3: Lead magnets & welcome sequences

Module 4: Mailbox Stories-methode

Bonussen

Bonus 1: E-mailmarketingmodule van Tool Tank

Je krijgt toegang tot de e-mailmarketingmodule in Tool Tank van toolsexperte Silke Van den Broeck. Hierdoor kennen tools als MailerLite, ConvertKit en MailBlue geen geheimen meer voor jou!

t.w.v. 199 euro

Bonus 2: Besloten community op The Huddle

Benieuwd naar de nieuwsbrieven van de anderen? Zit je nog met een vraag? Of wil je graag even checken welke onderwerpregel nu het meest zou aanspreken? In de besloten community kan het allemaal!

t.w.v. 99 euro

Bonus 3: 100 story prompts om je Storybank aan te vullen

Ziet de Storybank die je bij dit online programma ontvangt er nog wat leeg uit? No worries: met deze 100 story prompts los je dat in 1, 2, 3 op! Zo zit je nooit meer zonder inspiratie en kan je meteen van start gaan.

t.w.v. 49 euro

Bonus 4: Rondleiding in mijn e-mailmarketing service provider

In deze video toon ik je welk systeem ik zelf gebruik, hoe ik mijn subscribers, workflows en e-mails georganiseerd heb en welke instellingen je zeker niet over het hoofd mag zien.

t.w.v. 49 euro

Mailbox Stories

Verkoop meer op een authentieke en persoonlijke manier die volledig goed voelt voor jou, zonder trekken en sleuren.

Beperkte plaatsen

VIP

Voor een aantal ondernemers voorzie ik een VIP-behandeling. Uiteraard krijg je alles wat je bij de DIY-formule ook krijgt, maar daarnaast ondersteun ik je nog drie maanden persoonlijk. Nieuwsbrief laten nalezen? Check! Twijfel over de onderwerpregel? Check! De drie maanden gaan in wanneer jij dat wil, zo heb je rustig de tijd om het online programma te verwerken.

Jouw investering

Wat krijg je?

Begin direct, op je eigen tempo

DIY

Ga je graag zelf aan de slag? Dan is de DIY-formule perfect voor jou! Je krijgt toegang tot de 4 videomodules en alle bonussen, zoals de e-mailmarketingmodule van Tool Tank, alle templates en extra documenten, de story prompts én toegang tot de besloten community. Daarnaast ontvang je van mij het Mailbox Stories-stappenplan in je brievenbus!

Jouw investering

Wat krijg je?

Sarah Hufkens

Speculaasje Heyns

Ik kijk er altijd naar uit om jouw nieuwsbrieven te lezen. Geen saaie verkooppraatjes, wel een leuk verhaal dat je écht wil lezen. Jouw nieuwsbrief én de cursus Mailbox Stories hebben me weer zin doen krijgen in het versturen van mailings. Vroeger was het een echte opgave, nu heb ik er echt plezier in. Dat merken onze klanten ook, want we hebben al veel leuke reacties gekregen.”

Katrien Declerck

Het Weblabo

Jouw cursus ging mij vooral om één ding: waar blijf ik de inspiratie halen en hoe – in godsnaam – blijf je die link leggen met je bedrijf. Wel, sinds met de storybank ben gestart, begin ik overal linken te leggen. 😁😍 Het is zelfs een tabblad dat bijna standaard openstaat. Het is een plezier om op die manier een nieuwsbrief te kunnen schrijven.”

Hi, ik ben Hanna

Iets meer dan tien jaar geleden kwam ik voor het eerst écht in aanraking met storytelling. En ik moet zeggen: er ging een nieuwe wereld voor me open. Als kind al vond ik het fantastisch om de verhalen van mijn familie op te nemen met mijn dictafoon. Maar toen ik tijdens mijn opleiding journalistiek meer over storytelling leerde en mijn stageplaats hier ook op focuste, was ik volledig verkocht. Ik vind het zelf de authentiekste manier om aan marketing en sales te doen en ben er mij dan ook in blijven bijscholen. Want net zoals in het leven zelf, focus ik met mijn teksten graag op oprecht en goed. Op wat echt belangrijk is.

Als copywriter heb ik ondertussen al heel wat klanten mogen helpen met hun teksten. Ook nieuwsbrieven passeerden meermaals de revue. En de laatste jaren experimenteerde ik dan ook uitvoerig met formats. Wat ik zo ontdekte? Dat nieuwsbrieven met enkel tips niet werken. Ze spreken niet aan, ze worden niet gelezen. Toen ik me begon te focussen op het verweven van verhalen in nieuwsbrieven, zag ik een wereld van verschil. Zowel in de open rates, in de click-through rates als in het aantal antwoorden die ik op mijn mailtjes ontvang.

Ik schaafde mijn methode steeds bij en dat concreet stappenplan wil ik in mijn online programma Mailbox Stories graag met jou delen. Want met mijn methode slaag jij er ook in om je verhalen eenvoudig, snel en efficiënt te verweven in een waardevolle nieuwsbrief die je klant graag leest én die doet wat ie moet doen: converteren.

Kies de zachte kant
van marketing

Stel je voor dat je elke dag met een fijn gevoel aan je dag begint. Geen honderden to do’s op je planning – naast het werken voor je klanten. Want je marketing? Die heb je teruggebracht naar de essentie.

Je laat jezelf op een persoonlijke manier zien en je bouwt met elke nieuwsbrief die je verstuurt aan de band die je hebt met je (potentiële) klanten. In plaats van te blijven inzetten op eindeloze marketingstrategieën die meer tijd kosten dan wat ze je opleveren, ben jij vrij om te focussen op wat er écht toe doet: verbinden.

En dat levert eindelijk ook op. Want hoewel je minder tijd kwijt bent, zie je je verkoop eindelijk omhooggaan. Het voelt als een verademing, beseffen dat je op een zachte en menselijke manier aan marketing mag doen.

Je kiest er niet enkel voor om nieuwsbrieven te versturen, je kiest voor een andere manier van ondernemen. Voor een gevoel van vrijheid en voldoening. Je onderneemt in lijn met jezelf, en dat gevoel is onbetaalbaar.

De antwoorden op jouw vragen

In de VIP-formule mag je mij drie maanden lang al je nieuwsbrieven doorsturen via mail, waar ik je dan met plezier feedback op geef. Heb je een korte vraag of twijfel je over een onderwerpregel, een call-to-action of een idee voor een verhaal? Dan mag je mij sturen via WhatsApp. Ik ben drie maanden lang jouw persoonlijke mailbox buddy. 🥰 Als je graag een stok achter de deur hebt, is deze formule dus zeker iets voor jou. De drie maanden gaan in wanneer jij dat wil, zo heb je rustig de tijd om de cursus te verwerken. Ga je liever gewoon zelf aan de slag? Kies dan voor de DIY-formule.

De eerste betaling gebeurt wanneer je je inschrijft. De volgende betaling zal automatisch van jouw rekening gaan een maand later. Daarna is de betaling volledig voldaan en gaat er uiteraard niets meer van jouw rekening. Je krijgt automatisch een factuur van jouw betaling(en).

Je krijgt meteen toegang tot de videomodules, de community en de bonusmodule van Silke. Zo kan je direct van start gaan! Jouw pakketje met stappenplan stuur ik zo snel mogelijk op met de post.

Je hebt levenslang toegang tot het online programma en alle eventuele extra’s of updates die in de toekomst nog toegevoegd worden.

Nog een vraag?
Stuur mij een berichtje via Instagram of WhatsApp (+32 456 57 23 88) en ik geef je eerlijk antwoord of Mailbox Stories iets voor jou is!

Meld je aan op de wachtlijst

Momenteel zijn de deuren van Mailbox Stories gesloten. Heb je interesse in dit online programma? Laat hieronder je e-mailadres achter en ik hou je met veel plezier op de hoogte.

Door je in te schrijven ontvang je ook mijn nieuwsbrief Slow Stories. Wil je die liever niet meer ontvangen? Dan kan je je op elk moment makkelijk uitschrijven.

Gratis All Aboard mailbunch

20 eerlijke en waardevolle mails (& werkboek) die je aan boord laten van de trein richting authentieke en converterende nieuwsbrieven.