Ga jij all-in? Dan word ik jouw compagnon de route.

Sterke teksten als rode draad door je bedrijf

Wat die ondernemers die het zo goed doen gemeen hebben? Ze hebben allemaal sterke teksten. Want, ja: natuurlijk is een mooi design van belang. Maar het zijn je teksten die verbinden en verkopen, die de brug maken naar je droomklanten. Daar kan je als ondernemer gewoon niet omheen.

Als copywriter ben ik bevooroordeeld – dat geef ik graag toe. Toch geloof ik er oprecht in dat het uitbesteden van je websiteteksten een van de slimste investeringen is die je als ondernemer kan maken. Je website is de basis van je communicatie, de hoeksteen van je online zichtbaarheid.

Daarna is het tijd voor de volgende stap. Misschien ben jij wel geïnteresseerd in een sterke mailfunnel die automatisch verstuurd wordt wanneer iemand klant wordt bij jou? Of wat denk je van enkele inspirerende blogposts, waardoor je ook nog eens beter gevonden wordt op Google?

Je persoonlijke copywriter, je compagnon de route

Als je iets doet, doe je het goed. Daarom wil jij je content tot in de puntjes aanpakken. Jij wil het totaalpakket: een compagnon de route die naast je loopt in je ondernemerschap. Je eigen copywriter. 

Ga je all-in? Dan doe ik dat ook. Zo duiken we samen uiteraard in jouw websiteteksten en merkbeleving, maar blijf ik daarnaast ook heel betrokken in je zaak. Even sparren? Een idee nodig? Even iets kort nalezen? Dat doe ik met veel plezier.

Bovendien is het mijn missie om jou naar een vrijer, rustiger en gelukkiger leven te helpen. Daarom geef ik je als VIP-klant exclusief toegang tot een online portaal voor slowpreneurs, vol met handige tools die je hierbij helpen. (Binnenkort beschikbaar)

Hoe verloopt onze samenwerking?

1. Kennismaking

Heb je interesse om samen te werken? Dan is het een goed idee om meteen een vrijblijvend kennismakingsgesprek in te plannen. Na dit gesprek beslissen we allebei of we graag een samenwerking opstarten. Voelen we een match? Super!

Dan bezorg ik je het intakemailtje waarin je alle praktische info vindt. Zo kan je meteen het intakeformulier invullen, een intakegesprek inplannen in mijn agenda en krijg je de link naar je persoonlijke map.

2. Intake

We zijn nu écht van start gegaan, leuk! In het online intakegesprek leer ik je beter kennen en ga ik dieper in op jouw bedrijf door middel van de juiste vragen en praktische oefeningen rond jouw kernwaarden en merkstem.

Op die manier kan ik meteen daarna je merkstrategie helemaal uitwerken en heb ik voldoende informatie om binnenkort je websiteteksten te schrijven.

3. Merkstrategie

Op basis van ons gesprek en mijn bevindingen werk ik je volledige merkstrategie uit. Zo omschrijf ik je ideale klant en gaan we hier nog dieper op in, schrijf ik je merkverhaal uit en bepalen we je missie en visie. En uiteraard weet je vanaf nu ook wat je kernwaarden zijn en welke kernboodschappen jouw bedrijf uitdraagt.

Ook heel belangrijk: je weet nu perfect wat je merkstem is en hoe je ze inzet. Je uitgewerkte merkstrategie stuur ik eerst door in een Google Docs. Is het zo helemaal oké voor jou? Dan giet ik alles in een Copy Compass die je even later in je brievenbus ontvangt.

4. Website

Aan de hand van je uitgewerkte merkstrategie en ons intakegesprek, schrijf ik je websiteteksten. Dat doe ik in een handige template in Google Docs, waardoor je een duidelijk overzicht krijgt van de structuur van je website en je de teksten makkelijk kan kopiëren op de juiste plaats.

Ook feedback geven gaat heel makkelijk in deze template. Die verwerk ik zo snel mogelijk, zodat jij niet lang hoeft te wachten om de teksten op je website te bewonderen. Staan je teksten online? Dan kijk ik graag nog even met je mee, zodat je zeker weet dat alles in orde is.

5. Copy credits

Wil je graag een salespagina? Dan focussen we hier volledig op. Wil je graag een aantal blogposts? Dan bespreken we mijn ideeën. En de jouwe uiteraard – als je die hebt. Met de copy credits werken we helemaal op maat van jou.

In je persoonlijke map vind je het overzicht van je copy credits terug. Zo zie je snel voor welke opdracht je hoeveel copy credits ingewisseld hebt en hoeveel je er nog over hebt.

Ga jij ook all-in op je teksten en je zaak?

Jouw investering

Wat krijg je?

Jana Reck

Psycholoog

“Bij het lezen van de teksten die Hanna schreef, voelde ik altijd al de mildheid die ik zelf wilde overbrengen op anderen. Hanna neemt lezers echt mee in haar teksten en dat is echt mooi. Ze kon mijn wensen volledig vertalen. Onze samenwerking heeft me geholpen met het opbouwen van een meer persoonlijke connectie met mogelijke cliënten. Daarnaast bracht de samenwerking me zoveel rust en dat is zo fijn om te ervaren.”

Florette Vervloet

Webstrateeg

Hanna begrijpt wat ik wil vertellen, zonder dat ik het haar letterlijk moet zeggen. De teksten zijn altijd 100% wat ze moeten zijn en hoe ik het in mijn hoofd heb. Ik heb nooit het gevoel dat ik zelfs maar iets van feedback moet geven, het klopt precies elke keer. Voor andere teksten gooi ik wat ideetjes naar haar: soms een mail die ik naar een klant geschreven heb, een audioberichtje of een opname van een gesprek. Hanna maakt er telkens iets van. Ik zou haar aanraden aan andere ondernemers, omdat ze in mijn ogen geweldig is om mee samen te werken.”

Een trager en
bewuster leven

Jij onderneemt met de intentie om een positieve verandering teweeg te brengen. Jij gelooft in diepgang boven snelheid en in duurzaamheid boven quick fixes. Je beseft dat je teksten niet zomaar wat woorden zijn. Ze zijn de essentie van je bedrijf, de weerspiegeling van je passie, de brug naar je droomklant.

Je bent een dromer, maar ook een doener. Je wil een betekenisvolle impact creëren op een tempo dat voor jou comfortabel voelt. Op een manier die past binnen het leven dat je graag wil leiden. Samen geven we je verhaal vorm, waardoor jij je nog meer kan focussen op wat er écht toe doet voor jou.

Want dat is mijn missie: jou helpen naar een vrijer, rustiger en gelukkiger leven. En als jij er ook in gelooft dat een gelukkig leven volledig draait om verbinding, dan ben je hier op de juiste plek.

De antwoorden op jouw vragen

Ik begrijp heel goed dat je het spannend vindt om deze investering te maken en je teksten in handen van iemand anders te leggen. Misschien denk je wel dat je het beter nog wat uitstelt, omdat je het gevoel hebt dat je aanbod nog niet helemaal op punt staat? Omdat je nog moet uitzoeken wie je ideale klant nu juist is? Of omdat je je missie nog niet helemaal helder hebt?

Ik kan je meteen geruststellen: het is nooit volledig het juiste moment. En net daarom is het altijd het juiste moment. Want jij en je bedrijf zijn constant in beweging – je bent dus nooit helemaal ‘klaar’. Als je altijd wacht op het perfecte moment om te investeren in je website, zal je dit blijven uitstellen en hierdoor ook kansen mislopen.

Uiteraard is het belangrijk dat je min of meer weet waarvoor je staat en waar je naartoe wil, maar van daaruit kunnen we perfect starten. En door je merkstrategie uit te werken, zal er opnieuw meer duidelijkheid komen – die we al meteen kunnen meenemen in je nieuwe teksten. Zo heb je straks al een sterke website waarmee je nieuwe klanten aantrekt. En je teksten kunnen nadien altijd meegroeien en zich aanpassen aan de veranderingen binnen je bedrijf.

Je uitgewerkte merkstrategie bundel ik graag in een handige Copy Compass: een boekje dat je in je brievenbus ontvangt. Dit boekje kan je op je bureau laten liggen en onder andere gebruiken wanneer je zelf teksten schrijft of wanneer je samenwerkt met andere freelancers. Jouw Copy Compass omvat de essentie van jouw bedrijf.

Beslissen we na ons kennismakingsgesprek om samen te werken? Fijn! De doorlooptijd hou ik graag zo kort mogelijk, zo hoef je nooit lang te wachten op je teksten. Het uitwerken van je merkstrategie duurt meestal zo’n twee weken. Van zodra ik start met het schrijven van je websiteteksten, mag je op zo’n drie weken rekenen voor je het resultaat ontvangt.

Zeker, dat vind ik zelf uiteraard ook heel belangrijk. Door je merkstrategie uit te werken, weet ik perfect wat jouw merkstem is en hoe jouw bedrijf klinkt. Als copywriter ben ik erin getraind om jouw tone of voice over te nemen. Zo klinken je teksten net als jij, maar heb je toch het gevoel dat je het zelf niet op die manier zou kunnen schrijven hebben. 😉

In ons kennismakingsgesprek vertel ik je vrijblijvend hoeveel copy credits je nodig hebt voor de teksten die jij graag wil aanpakken. In deze brochure vind je het aantal copy credits voor de meest voorkomende teksten. 

Kies je voor all-in? Dan ben je een VIP-klant. Je mag me dus altijd berichtjes sturen als je twijfelt over een bepaalde tekst. Als je ergens hulp bij nodig hebt. Of als je gewoon eens wil sparren over iets. Het ondernemerschap kan soms eenzaam zijn, dan is het fijn om iemand te hebben die jouw bedrijf goed kent en met je mee wil denken met een frisse blik.

Als copywriter is het mijn missie om jou te helpen naar een vrijer, rustiger en gelukkiger leven. Dat doe ik enerzijds door teksten te schrijven die je droomklant aanspreken, zodat jij meer verkoopt terwijl je toch meer tijd hebt. Anderzijds wil ik mijn missie nog meer doortrekken, door extra in te zetten op slowpreneurship. Op een trager en bewuster leven als ondernemer.

Om je hierbij te helpen werk ik aan een online portaal waar je toegang krijgt tot tools – zoals audio’s, video’s en gidsen – die je helpen bij copywriting, maar zeker ook bij slowpreneurship. Je blijft die toegang behouden, dus je krijgt ook alle extra tools die in de toekomst nog toegevoegd worden.

Binnenkort beschikbaar

Plan een vrijblijvend kennismakingsgesprek in en stel me al je vragen.

Gratis All Aboard mailbunch

20 eerlijke en waardevolle mails (& werkboek) die je aan boord laten van de trein richting authentieke en converterende nieuwsbrieven.