


Jouw merkidentiteit, de kern van je bedrijf
Je merkidentiteit is het gezicht van je merk, het eerste contactpunt met je doelgroep. Het is de belangrijkste troef waarmee je klanten overtuigt om voor jou te kiezen. Waar jouw merkstrategie vooral intern heel belangrijk is, zet je met je merkidentiteit je bedrijf in de wereld. Wat wil je duidelijk maken aan je doelgroep? Hoe wil je dat je ideale klant jou ziet?
Omdat alles zich uiteraard meer en meer online afspeelt, is je website het belangrijkste onderdeel van je merkidentiteit. Maar ook offline kunnen we aan je merkidentiteit bouwen, denk maar aan een flyer of een brochure.

Laat je websiteteksten voor jou werken
Veel ondernemers maken dezelfde fout. Ze investeren in een aantrekkelijke website en goede foto’s en kiezen er daarna voor om hun teksten zelf te schrijven. Een mooi design is uiteraard van belang, want dat bepaalt de eerste indruk. Maar of je ideale klant ook echt tot actie overgaat? Op dat vlak zijn jouw teksten allesbepalend.
Je website is de basis van je communicatie. De hoeksteen van je online zichtbaarheid. Goede websiteteksten zorgen ervoor dat je boodschap duidelijk is voor je doelgroep en dat ze blijft hangen. Met goede websiteteksten raak je je lezer en verbind je ermee. Laat je teksten niet aan het toeval over, daarvoor is wat je te zeggen hebt veel te belangrijk.

De belangrijkste pagina’s van je website
Je website is opgebouwd uit vier belangrijke pagina’s: je homepagina, je over mij-pagina, je aanbodpagina en je contactpagina. Elke pagina heeft een specifieke insteek om enerzijds de juiste bezoekers aan te trekken en anderzijds je ideale klant te overtuigen om met jou samen te werken. Tijdens een online call stel ik je doelgerichte vragen. Daarna ga ik met je antwoorden aan de slag en vertaal ik jouw bezieling in teksten. Zo sluiten je websiteteksten niet alleen perfect aan op jouw verwachtingen, maar ook op die van je doelgroep.

Social media expert
Romina D'Astolfo
“Bij de herlancering van mijn website, wou ik alles professioneel aanpakken. Niet alleen qua branding en fotografie, maar ook qua teksten. Ik koos ervoor om met Hanna samen te werken, die nadien ook mijn salespagina aanpakte. Hanna wist mijn aanbod op een duidelijke manier neer te pennen, zodat het voor mijn doelgroep aansprak en duidelijk was. Zalig hoeveel tijd en zorgen ze mij hiermee bespaard heeft.”
SEO, wat?
SEO staat voor Search Engine Optimization of zoekmachineoptimalisatie. SEO heeft als doel om je website hoger te laten verschijnen in de organische zoekresultaten van een zoekmachine zoals Google. Want hoe hoger jouw website scoort op belangrijke zoektermen, hoe groter de kans dat iemand effectief jouw website bezoekt.
Voor ik start aan jouw websiteteksten, voer ik een zoekwoordenonderzoek uit. Zo beslis ik welke zoektermen het best scoren op vlak van zoekvolume en concurrentie. Tot slot verwerk ik de gekozen zoektermen in jouw webpagina’s, maar uiteraard zorg ik ervoor dat dit nooit ten koste gaat van de leesbaarheid van je tekst.


The Story Roadmap
The Story Roadmap is mijn all-intraject waarin we gedurende acht maanden samen aan de slag gaan met de drie fases: merkstrategie, merkidentiteit en merkbeleving.
Wat krijg je?
- Een volledig uitgewerkte merkstrategie + Copy Compass in je brievenbus
- Een sterke online merkidentiteit dankzij SEO-proof websiteteksten
- Een krachtige merkbeleving dankzij een maandelijkse blogpost en nieuwsbrief gedurende een half jaar
- Exclusief bereikbaar via Voxer voor al je vragen
- BONUS: 3 gratis copy credits voor copy naar keuze
Jouw investering:
- € 425 excl. btw per maand (8 maanden)
- € 3400 excl. btw voor het volledige traject
→ Betaal je in één keer? Dan krijg je 5 gratis copy credits i.p.v. 3!
Fien Daels
“Het websitepakket heeft niet alleen mooie teksten opgeleverd, maar ook heel veel inzichten. Ik ben Hanna zeer dankbaar voor haar schrijftalent, voor haar mooie inzichten en voor haar geduld!”
Wil je ook een offline merkidentiteit?
Heb jij nood aan copy voor een brochure of een flyer? Ook dat is mogelijk!