Is The Story Roadmap iets voor jou?
- Je beseft steeds meer dat losse stukken content je niet verder zullen helpen.
- Je voelt dat je content weinig tot niets voor jou doet.
- Het kost je telkens opnieuw heel wat tijd om content te bedenken en uit te werken.
- Je website weerspiegelt niet volledig waar jij voor staat.
- Je hebt geen idee wat jouw kernboodschappen zijn of wat je merkstem is.
- Je houdt absoluut niet van harde verkooptechnieken.
Stel je even voor...
Je begint aan een nieuwe werkdag en net zoals anders bekijk je eerst je planning. Je knijpt jezelf even in de arm, want vandaag mag je opnieuw voor fantastische klanten werken. Klanten die volledig binnen je doelgroep passen en waar je energie van krijgt. En het lijkt wel alsof die ideale klanten de laatste tijd vanzelf de weg naar jou vinden.
Je weet maar al te goed hoe dat komt: je content zit helemaal goed en je bent zeker dat je websiteteksten aantrekkelijk én duidelijk zijn. Je website werkt als een extra werknemer voor jou. Bovendien krijg je van je klanten regelmatig de bevestiging dat je waardevolle content deelt via je blog en nieuwsbrief, zonder dat het jou tijd kost. Ze kiezen met plezier voor jou, omdat ze het gevoel krijgen dat ze jou kennen en dat je hen begrijpt.

Kies vandaag nog voor een 360°-aanpak
Het is tijd. Tijd om te stoppen met die losse flodders van teksten. Jij bent een ondernemer die het serieus meent met haar vak. Jij wil het beste voor jouw klanten en je beseft dat je het anders moet aanpakken.
Met mijn 360°-aanpak kies je voor duurzaam ondernemen. Door te starten met je merkstrategie creëer je van bij de basis een sterk merk. Je ontdekt onder andere je kernboodschappen en je merkstem, wat ontzettend belangrijk is voor je content. Dankzij het aanpakken van je online merkidentiteit staat je website volledig op punt. Je ideale klanten vinden je gemakkelijk door de SEO-geoptimaliseerde teksten en wat ze lezen spreekt hen volledig aan. Zo wordt je website de hoeksteen van je online communicatie: de belangrijkste troef waarmee je klanten overtuigt om voor jou te kiezen. Tot slot zorgt een sterke merkbeleving ervoor dat jouw doelgroep je merk op de juiste manier ervaart en dat je de juiste gevoelens oproept. Je overtuigt je klant door te vertrekken vanuit een emotionele connectie.

The Story Roadmap
The Story Roadmap is mijn all-intraject waarin we gedurende acht maanden samen aan de slag gaan met de drie fases: merkstrategie, merkidentiteit en merkbeleving.
Wat krijg je?
- Een volledig uitgewerkte merkstrategie + Copy Compass in je brievenbus
- Een sterke online merkidentiteit dankzij SEO-proof websiteteksten
- Een krachtige merkbeleving dankzij een maandelijkse blogpost en nieuwsbrief gedurende een half jaar
- Exclusief bereikbaar via Voxer voor al je vragen
- BONUS: 3 gratis copy credits voor copy naar keuze
Jouw investering:
- € 425 excl. btw per maand (8 maanden)
- € 3400 excl. btw voor het volledige traject
→ Betaal je in één keer? Dan krijg je 5 gratis copy credits!
Jouw persoonlijke Copy Compass, aan huis geleverd

Het is zover: jouw merkstrategie is volledig helder. Je weet wie je ideale klant is en wat je kernwaarden zijn. Je kent je merkstem en je weet hoe je ze kan toepassen. Je merkverhaal is volledig uitgeschreven en je ontdekte wat je kernboodschappen zijn. Je hebt zonet de fundering gelegd voor een sterk merk.
Om ervoor te zorgen dat je deze waardevolle informatie steeds bij de hand hebt, stuur ik je je persoonlijke Copy Compass op. Een gids die je richting geeft in je onderneming. Ontzettend handig bij het uitwerken van de volgende fases, maar ook wanneer je graag wil samenwerken met freelancers of een team uitbouwt.