Ik geloof in de kracht van verbinding.

Potentiële klanten overtuigen met sterke teksten. Klinkt goed, maar hoe begin je daaraan? Als ondernemer kom je hier vaak niet toe. Omdat je er geen tijd voor hebt, er geen zin in hebt of omdat het je gewoonweg niet ligt. Toch besef je dat je door het gebrek aan sterke teksten klanten misloopt. Woorden hebben invloed op de manier hoe een potentiële klant over jouw product of dienst denkt. Wanneer je teksten niet aanspreken, zal jouw lezer niet geneigd zijn om actie te ondernemen. Converterende teksten daarentegen geven net een boost aan je verkoop. 

Goede content is dus de basis van je marketing. En dat is waar ik je als copywriter bij kan ondersteunen. Ik vind het fantastisch om jou als vrouwelijke ondernemer te helpen bij het vinden van de juiste woorden. Nadat ik meer over jou en je bedrijf te weten gekomen ben, herwerk ik deze informatie tot duidelijke en overtuigende teksten die jouw klant op de juiste manier bereiken.

Van kleins af aan

Als kind was het al snel duidelijk waar mijn sterkte lag. In het lager onderwijs was taal het vak waar ik in uitblonk. Bij begrijpend lezen en dictee was ik dan ook in mijn nopjes. Ook in het middelbaar kwam het meermaals voor dat mijn behaalde percentage voor het vak Nederlands zowat het dubbele was van wat op mijn rapport verscheen voor het vak wiskunde. Mijn favoriete speelgoed in mijn kindertijd was de dictafoon die steeds op een vast plekje in de kast van mijn grootouders lag. Samenkomsten met familie betekenden dan ook vaak interviews afnemen van iedereen die ik tegenkwam.

Die fascinatie voor de Nederlandse taal en de nieuwsgierigheid naar het verhaal van mensen heeft mij nooit echt losgelaten. Na het middelbaar koos ik dan ook voor de opleiding journalistiek met specialisatie ‘schrijven’. Tijdens en na mijn opleiding deed ik relevante ervaring op in het werkveld bij onder andere The Fat Lady dat marketing, branding en storytelling versmelt en als webredacteur op de communicatie- en marketingafdeling van Arteveldehogeschool. Sinds begin 2019 ben ik aan de slag als freelance copywriter. 

Gratis challenge

30 days of storytelling

Je ontvangt 30 dagen lang elke dag een mailtje van mij met praktische storytellingtips en leuke schrijfopdrachten!