Benieuwd naar
mijn portfolio
als copywriter?
Je teksten uit handen geven, dat doe je niet zomaar. Je moet het gevoel hebben dat het klikt. Dat je vol vertrouwen een samenwerking kan aangaan. En dus ben je waarschijnlijk benieuwd naar mijn vorige projecten. Dat begrijp ik helemaal! Hieronder vind je dan ook enkele case stories.
Mijn samenwerking met Emma Verhaeghe van Emma’s Roadmap & Even Eropuit
Emma is de bezielster achter de reisblogs Emma's Roadmap en Even Eropuit. Wil je weten waarom ze koos voor een samenwerking, welke teksten Emma uit handen gaf en wat ze van onze samenwerking vond? Je leest het hier.
Mijn samenwerking met Ann-Sophie Loontjens van LOCAS
Ann-Sophie leidt samen met haar vader het familiebedrijf LOCAS, gespecialiseerd in keukens en interieur. Wil je weten waarom ze koos voor een samenwerking, welke teksten Ann-Sophie uit handen gaf en wat ze van onze samenwerking vond? Je leest het hier.
Mijn samenwerking met Dorien Draps van Op Wandel
Dorien Draps is het gezicht achter de blog en podcast 'Op Wandel'. Ben je benieuwd naar waarom ze bij mij kwam aankloppen, voor hoeveel copy credits ze koos en wat Dorien van onze samenwerking vond? Je ontdekt het hier!
Mijn samenwerking met psycholoog Jana Reck
Jana Reck is een klinisch psycholoog, met een specialisatie in zelf- en lichaamsbeeld. Wil je graag te weten komen waarom ze voor het all-inconcept koos en wat ze vond van de afgeleverde teksten? Ik vertel het je allemaal.
Hi, ik ben Hanna
En ik ben van mening dat copywriting en marketing vooral zouden moeten focussen op het vertellen van betekenisvolle verhalen. Zonder te manipuleren, zonder valse beloften, zonder je een slecht gevoel te geven over jezelf. Want jouw teksten hebben maar één doel: jouw droomklanten alle informatie geven die ze nodig hebben, zodat ze doordacht voor jou kunnen kiezen.