Copy credits – voor merkbeleving op maat van jouw zaak
Jouw teksten? De brug naar je droomklanten.
Wat die ondernemers die het zo goed doen gemeen hebben? Ze hebben allemaal sterke teksten. Want, ja: natuurlijk is een mooi design van belang. Maar het zijn je teksten die verbinden en verkopen, die de brug maken naar je droomklanten. Daar kan je als ondernemer gewoon niet omheen.
Uiteraard zet je het best eerst je website op punt. Weerspiegelen jouw websiteteksten al helemaal waar jij voor staat? Dan is het tijd voor de volgende stap. Misschien ben jij wel geïnteresseerd in een sterke mailfunnel die automatisch verstuurd wordt wanneer iemand klant wordt bij jou? Of wat denk je van enkele inspirerende blogposts, waardoor je ook nog eens beter gevonden wordt op Google?
Groeien, zonder in te boeten op je vrijheid
Je houdt ervan om verschillende projecten uit te werken, zeker als die bijdragen aan een sterke merkbeleving. Het is op die manier dat jij het verschil maakt met je zaak. Aan ideeën en plannen geen gebrek dus, maar je vindt geen tijd in je agenda om ze effectief ook uit te werken. Daardoor blijf je ze uitstellen en dat geeft je een onrustig gevoel.
Beeld je eens in dat je kan inzetten op welk project je maar wil, terwijl je toch de vrijheid en flexibiliteit behoudt die je zo belangrijk vindt? Een pakket copy credits zet je voor content naar keuze in, zo weet je zeker dat je vooruitgang boekt.
En wat je de wereld instuurt? Dat voelt ook helemaal goed. Je toont je expertise door middel van een sterke blog. Je verbindt met je doelgroep met een regelmatige nieuwsbrief. Je verkoopt dankzij je persoonlijke salespagina. Je realiseert wat je maar wil, zonder dat je er tijd aan verliest.
Hoe verloopt onze samenwerking?
1. Kennismaking
Na ons kennismakingsgesprek beslissen we allebei of we een match voelen en of we graag een samenwerking opstarten. Voelen we een match? Super! Dan bezorg ik je graag het intakemailtje waarin je alle praktische info vindt.
Zo kan je meteen het intakeformulier invullen, een intakegesprek boeken en vind je onder andere de link naar je persoonlijke map.
2. Intake
We zijn nu écht van start gegaan, leuk! In het online intakegesprek leer ik je beter kennen en ga ik dieper in op jouw bedrijf door middel van de juiste vragen.
Wil je graag een salespagina? Dan focussen we hier volledig op. Wil je graag een aantal blogposts? Dan bespreken we mijn ideeën. En de jouwe uiteraard – als je die hebt. Met de copy credits werken we helemaal op maat van jou.
3. Copy credits
Na ons intakegesprek ga ik aan de slag met de teksten die we samen besproken hebben.
In je persoonlijke map vind je het overzicht van je copy credits terug. Zo zie je snel voor welke opdracht je hoeveel copy credits ingewisseld hebt en hoeveel je er nog over hebt.
Een sterke merkbeleving met copy credits
Jouw investering
- 5 copy credits: 425,-
- 10 copy credits: 765,- (9 + 1 gratis)
- 20 copy credits: 1530,- (18 + 2 gratis)
Wat krijg je?
- Een online intakegesprek
- Een pakket van 5, 10 of 20 copy credits die je kan inzetten voor teksten naar keuze
Dorien Draps
Op Wandel
“Hoewel ik zelf copywriter ben en mijn nieuwsbrieven dus zelf zou kunnen schrijven, betrapte ik mezelf erop dat ik dit vaak uitstelde. Op de een of andere manier kost het me meer moeite om dingen neer te pennen voor mijn eigen zaak. Ik realiseerde me dat ik de grootste bottleneck was. Gelukkig kan ik nu rekenen op Hanna, die Op Wandel door en door begrijpt, inclusief mijn schrijfstijl. Dat werd al snel duidelijk na de eerste reeks teksten die ze me aanleverde. Ze staat altijd open voor feedback, wat ik enorm apprecieer aan onze samenwerking. Mijn input vormt meestal wel een goede basis, maar Hanna weet ze te verfijnen en voegt waar nodig elementen toe, vooral op vlak van sales. Dat is niet mijn sterkste punt, ik verkoop mezelf niet zo graag. Authenticiteit is voor mij heel belangrijk, en Hanna slaagt erin om op een oprechte manier toch saleselementen te integreren in mijn teksten.”
Esther Van Hoorde
Het Projecthuis
“Mijn bedrijf is in korte tijd uit de startblokken geschoten. Toch bleef ik het gevoel hebben dat mijn verhaal niet volledig klopte. Objectief gezien communiceerde ik juiste dingen over Projecthuis. Toch had ik het idee dat de woorden die ik koos niet volledig pasten. Ik had daarom dringend hulp nodig om dit te finetunen en klopte hiervoor aan bij Hanna. We hadden eerst een online gesprek, zeer to the point en duidelijk. Ze begreep volledig wat ik bedoelde. Vervolgens ging ze aan de slag met de over mij-pagina voor onze website en een persbericht. Door mijn verhaal opnieuw te laten schrijven werd alles weer helder. Wanneer ik een nieuwe post of blog wil schrijven, grijp ik vaak terug naar haar teksten. Van hieruit kan ik nu zelf helder verder schrijven over verschillende topics.”
Een trager en
bewuster leven
Jij onderneemt met de intentie om een positieve verandering teweeg te brengen. Jij gelooft in diepgang boven snelheid en in duurzaamheid boven quick fixes. Je beseft dat je teksten niet zomaar wat woorden zijn. Ze zijn de essentie van je bedrijf, de weerspiegeling van je passie, de brug naar je droomklant.
Je bent een dromer, maar ook een doener. Je wil een betekenisvolle impact creëren op een tempo dat voor jou comfortabel voelt. Op een manier die past binnen het leven dat je graag wil leiden. Samen geven we je verhaal vorm, waardoor jij je nog meer kan focussen op wat er écht toe doet voor jou.
Want dat is mijn missie: jou helpen naar een vrijer, rustiger en gelukkiger leven. En als jij er ook in gelooft dat een gelukkig leven volledig draait om verbinding, dan ben je hier op de juiste plek.
De antwoorden op jouw vragen
Hoeveel copy credits heb ik nodig?
In ons kennismakingsgesprek vertel ik je vrijblijvend hoeveel copy credits je nodig hebt voor de teksten die jij graag wil aanpakken. In deze brochure vind je het aantal copy credits voor de meest voorkomende teksten.
Hoelang moet ik wachten op mijn teksten?
Beslissen we na ons kennismakingsgesprek om samen te werken? Fijn! De doorlooptijd hou ik graag zo kort mogelijk, zo hoef je nooit lang te wachten op je teksten. Ik hou altijd plek vrij in mijn planning voor mijn klanten die met copy credits werken. Zo kunnen we snel schakelen als je teksten nodig hebt.
Zullen mijn teksten wel klinken als mij?
Zeker, dat vind ik zelf uiteraard ook heel belangrijk. Door je merkstrategie uit te werken, weet ik perfect wat jouw merkstem is en hoe jouw bedrijf klinkt. Als copywriter ben ik erin getraind om jouw tone of voice over te nemen. Zo klinken je teksten net als jij, maar heb je toch het gevoel dat je het zelf niet zo zou kunnen schrijven hebben. 😉