Benieuwd naar mijn portfolio?
De teksten voor je organisatie uit handen geven, dat doe je niet zomaar. Je moet het gevoel hebben dat het klikt. Dat je vol vertrouwen een samenwerking kan aangaan. En dus ben je waarschijnlijk benieuwd naar mijn andere projecten. Dat begrijp ik helemaal! Hieronder vind je dan ook enkele case stories van mijn klanten.

Mijn samenwerking met The Fat Lady
Toen ik ondertussen al meer dan tien jaar geleden een stage mocht uitzoeken voor mijn opleiding journalistiek, sprong The Fat Lady – toen nog 'Het Salon' – mij meteen in het oog. Dat ik hen zoveel jaar later tot mijn klanten mag rekenen, is zeker een full circle moment.

Mijn samenwerking met Bossy
Bossy is een veelzijdig platform voor ondernemende vrouwen die elkaar inspireren. Met het online platform, het Bossy Magazine, de Bossy Paper én Bossy TV biedt het bedrijf van Dorien Camps een unieke mix van verhalen en inzichten.

Mijn samenwerking met Syntra
Als copywriter mocht ik de volledige redactie van het BOOST 7.0 magazine van Syntra Midden-Vlaanderen op mij nemen. Dit magazine inspireert met een mix van succesverhalen, praktische tips en opleidingen die lezers motiveren om hun ondernemersdroom waar te maken.

Mijn samenwerking met Stad Genk
Als copywriter kreeg ik de kans om de volledige redactie van het Stiel Magazine op mij te nemen. Dit magazine, een initiatief van Stad Genk, zet vijftien lokale ambachtslieden in de schijnwerpers. Het project was een perfecte match met mijn passie voor vakmanschap, duurzaamheid en betekenisvolle verhalen.

Mijn samenwerking met Op Wandel
Met Op Wandel helpt Dorien mensen om bewuster te leven, meer tijd in de natuur door te brengen en met vertrouwen op pad te gaan. Haar passie voor natuur, rust en persoonlijke groei sluit naadloos aan bij mijn eigen missie: organisaties ondersteunen die de wereld een stukje mooier maken.
Hi, ik ben Hanna
Ik hielp de afgelopen jaren al meer dan 100 ondernemers zoals jij om met doeltreffende teksten meer klanten aan te trekken. Mijn aanpak? Een unieke combinatie van empathie, creativiteit, een journalistieke achtergrond en bewezen technieken binnen copywriting, neuromarketing en storytelling.
