Benieuwd naar
mijn portfolio
als copywriter?
Je teksten uit handen geven, dat doe je niet zomaar. Je moet het gevoel hebben dat het klikt. Dat je vol vertrouwen een samenwerking kan aangaan. En dus ben je waarschijnlijk benieuwd naar mijn vorige projecten. Dat begrijp ik helemaal! Hieronder vind je dan ook enkele case stories van mijn klanten.
Mijn samenwerking met fotograaf Sarah Dominguez
Sarah is een fotograaf die de unieke band en de spontane emoties binnen je gezin in een warme sfeer vastlegt. Wil je weten waarom ze koos voor een samenwerking, welke teksten Sarah uit handen gaf en wat ze van onze samenwerking vond? Je leest het hier.
Mijn samenwerking met webstrateeg Florette Vervloet
Florette is webstrateeg en Wix-expert. Ben je benieuwd waarom ze koos voor het all-inconcept, welke teksten Florette uit handen gaf en wat ze van onze samenwerking vond? Je leest het hier.
Mijn samenwerking met Emma Verhaeghe van Emma’s Roadmap & Even Eropuit
Emma is de bezielster achter de reisblogs Emma's Roadmap en Even Eropuit. Wil je weten waarom ze koos voor een samenwerking, welke teksten Emma uit handen gaf en wat ze van onze samenwerking vond? Je leest het hier.
Mijn samenwerking met Ann-Sophie Loontjens van LOCAS
Ann-Sophie leidt samen met haar vader het familiebedrijf LOCAS, gespecialiseerd in keukens en interieur. Wil je weten waarom ze koos voor een samenwerking, welke teksten Ann-Sophie uit handen gaf en wat ze van onze samenwerking vond? Je leest het hier.
Mijn samenwerking met Dorien Draps van Op Wandel
Dorien Draps is het gezicht achter de blog en podcast 'Op Wandel'. Ben je benieuwd naar waarom ze bij mij kwam aankloppen, voor hoeveel copy credits ze koos en wat Dorien van onze samenwerking vond? Je ontdekt het hier!
Mijn samenwerking met psycholoog Jana Reck
Jana Reck is een klinisch psycholoog, met een specialisatie in zelf- en lichaamsbeeld. Wil je graag te weten komen waarom ze voor het all-inconcept koos en wat ze vond van de afgeleverde teksten? Ik vertel het je allemaal.
Hi, ik ben Hanna
Ik hielp de afgelopen jaren al meer dan 100 ondernemers zoals jij om met doeltreffende teksten meer klanten aan te trekken. Mijn aanpak? Een unieke combinatie van empathie, creativiteit, een journalistieke achtergrond en bewezen technieken binnen copywriting, neuromarketing en storytelling.