Benieuwd naar
mijn portfolio als copywriter?

Je teksten uit handen geven, dat doe je niet zomaar. Je moet het gevoel hebben dat het klikt. Dat je vol vertrouwen een samenwerking kan aangaan. En dus ben je waarschijnlijk benieuwd naar mijn vorige projecten. Dat begrijp ik helemaal! Hieronder vind je dan ook enkele case stories.

Mijn samenwerking met fotograaf Sarah Dominguez

Sarah is een fotograaf die de unieke band en de spontane emoties binnen je gezin in een warme sfeer vastlegt. Wil je weten waarom ze koos voor een samenwerking, welke teksten Sarah uit handen gaf en wat ze van onze samenwerking vond? Je leest het hier.

Mijn samenwerking met webstrateeg Florette Vervloet

Florette is webstrateeg en Wix-expert. Ben je benieuwd waarom ze koos voor het all-inconcept, welke teksten Florette uit handen gaf en wat ze van onze samenwerking vond? Je leest het hier.

Mijn samenwerking met Emma Verhaeghe van Emma’s Roadmap & Even Eropuit

Emma is de bezielster achter de reisblogs Emma's Roadmap en Even Eropuit. Wil je weten waarom ze koos voor een samenwerking, welke teksten Emma uit handen gaf en wat ze van onze samenwerking vond? Je leest het hier.

Mijn samenwerking met Ann-Sophie Loontjens van LOCAS

Ann-Sophie leidt samen met haar vader het familiebedrijf LOCAS, gespecialiseerd in keukens en interieur. Wil je weten waarom ze koos voor een samenwerking, welke teksten Ann-Sophie uit handen gaf en wat ze van onze samenwerking vond? Je leest het hier.

Mijn samenwerking met Dorien Draps van Op Wandel

Dorien Draps is het gezicht achter de blog en podcast 'Op Wandel'. Ben je benieuwd naar waarom ze bij mij kwam aankloppen, voor hoeveel copy credits ze koos en wat Dorien van onze samenwerking vond? Je ontdekt het hier!

Mijn samenwerking met psycholoog Jana Reck

Jana Reck is een klinisch psycholoog, met een specialisatie in zelf- en lichaamsbeeld. Wil je graag te weten komen waarom ze voor het all-inconcept koos en wat ze vond van de afgeleverde teksten? Ik vertel het je allemaal.

Hi, ik ben Hanna

En ik ben van mening dat copywriting en marketing vooral zouden moeten focussen op het vertellen van betekenisvolle verhalen. Zonder te manipuleren, zonder valse beloften, zonder je een slecht gevoel te geven over jezelf. Want jouw teksten hebben maar één doel: jouw droomklanten alle informatie geven die ze nodig hebben, zodat ze doordacht voor jou kunnen kiezen.

Wat denk je ervan om hier binnenkort zelf tussen te staan?

Gratis All Aboard mailbunch

20 eerlijke en waardevolle mails (& werkboek) die je aan boord laten van de trein richting authentieke en converterende nieuwsbrieven.