Verdiep je in de wereld van copywriting en marketing

Op zoek naar concrete tips rond copywriting, marketing of het ondernemerschap? Of wil je graag even binnenkijken in mijn leven als copywriting? Hier ben je op de juiste plek.

7 tips om meer hygge te werken

Wat meer hygge aan je werkplek toevoegen: je maakt je werkdag er niet alleen knusser, maar ook productiever mee. Maar hoe doe je dat nu precies? In deze blogpost geef ik je graag zeven tips die ik zelf graag toepas.

Maak jij deze vijf veelgemaakte fouten op je website?

Als ondernemer is je website je belangrijkste troef. Het is de plek waar je potentiële klant je beter leert kennen, waar je vertrouwen opbouwt en waar je bezoeker uiteindelijk ook overgaat tot een aankoop of een aanvraag voor een samenwerking. Maak jij één of meer van deze vijf veelgemaakte fouten? Door ze op te lossen, neem jij meteen een grote sprong vooruit.

Persoonlijke mijmeringen over het ondernemerschap

In deze atypische blogpost deel ik graag even enkele persoonlijke mijmeringen over het ondernemerschap. Benieuwd naar mijn kijk hierop? Je ontdekt het hier!

Mijn samenwerking met fotograaf Sarah Dominguez

Sarah is een fotograaf die de unieke band en de spontane emoties binnen je gezin in een warme sfeer vastlegt. Wil je weten waarom ze koos voor een samenwerking, welke teksten Sarah uit handen gaf en wat ze van onze samenwerking vond? Je leest het hier.

Hou je teksten simpel en duidelijk

Vaak gebeurt er bij ondernemers een opmerkelijk fenomeen. Schrijven ze teksten voor hun zaak? Dan veranderen ze in een serieus, professioneel en complex iemand. Toch is dat niet zo’n goed idee. In deze blogpost leg ik je graag uit waarom en hoe je het best wél aanpakt.

Mijn samenwerking met webstrateeg Florette Vervloet

Florette is webstrateeg en Wix-expert. Ben je benieuwd waarom ze koos voor het all-inconcept, welke teksten Florette uit handen gaf en wat ze van onze samenwerking vond? Je leest het hier.

Een blik in mijn salesfunnel

Een klant die bij jou een aankoop doet, heeft de fases ‘know’, ‘like’, ‘trust’ en ‘buy’ doorlopen. Maar hoe pak je dat nu concreet aan? En op welke kanalen zet je dan precies in? In deze blogpost leg ik je in detail uit hoe mijn salesfunnel eruitziet.

Hi, ik ben Hanna

En ik ben van mening dat copywriting en marketing vooral zouden moeten focussen op het vertellen van betekenisvolle verhalen. Zonder te manipuleren, zonder valse beloften, zonder je een slecht gevoel te geven over jezelf. Want jouw teksten hebben maar één doel: jouw droomklanten alle informatie geven die ze nodig hebben, zodat ze doordacht voor jou kunnen kiezen.

Slow Stories, elke vrijdag in jouw inbox

Schrijf je je in voor Slow Stories? Dan mag je elke vrijdagochtend post van mij in je inbox verwachten. Denk aan: concrete copywriting- en marketingtips met een sausje van persoonlijke verhalen. Een moment om even bewust stil te staan met een kopje koffie of thee in je handen.

Gratis All Aboard mailbunch

20 eerlijke en waardevolle mails (& werkboek) die je aan boord laten van de trein richting authentieke en converterende nieuwsbrieven.