De blog waar verhalen samenkomen

Even binnenkijken in mijn leven als copywriter? Wil je meer weten over storytelling? Of ben je eerder op zoek naar wat copywritingtips of inzichten rond merkstrategie? In elk geval: je bent hier op de juiste plek.

7 tips om meer hygge te werken

Wat meer hygge aan je werkplek toevoegen: je maakt je werkdag er niet alleen knusser, maar ook productiever mee. Maar hoe doe je dat nu precies? In deze blogpost geef ik je graag zeven tips die ik zelf graag toepas.

Mijn bevindingen over de Swopper

Als copywriter breng ik uiteraard heel wat tijd door aan mijn bureau. Toen ik last kreeg van hoofdpijn en de kinesist mij vertelde dat mijn schouders helemaal vast zaten, besloot ik om te investeren in een kwalitatieve bureaustoel: de Swopper.

Mijn samenwerking met Dorien Draps van Op Wandel

Dorien Draps is het gezicht achter de blog en podcast 'Op Wandel'. Ben je benieuwd naar waarom ze bij mij kwam aankloppen, voor hoeveel copy credits ze koos en wat Dorien van onze samenwerking vond? Je ontdekt het hier!

How-to: zelf met een nieuwsbrief en e-mailmarketing starten

E-mail is je belangrijkste communicatiekanaal, of dat zou het toch moeten zijn. Ben je benieuwd naar de stappen die je moet ondernemen om met een nieuwsbrief en e-mailmarketing in het algemeen te starten? Ik lijst ze hieronder graag voor je op.

Mijn samenwerking met psycholoog Jana Reck

Jana Reck is een klinisch psycholoog, met een specialisatie in zelf- en lichaamsbeeld. Wil je graag te weten komen waarom ze voor het all-inconcept koos en wat ze vond van de afgeleverde teksten? Ik vertel het je allemaal.

Hoe e-mailmarketing en storytelling jouw merk versterken

Storytelling kan je op heel wat verschillende kanalen inzetten. Denk maar aan de over mij-pagina op je website, in je posts op Instagram of in testimonials van klanten. Toch is er een kanaal dat vaak over het hoofd gezien wordt: e-mail. In deze blogpost geef ik je graag enkele redenen waarom jouw nieuwsbrief het perfecte kanaal is om storytelling in te gebruiken.

Mijn zwak voor bewuste ondernemers

Toen ik een aantal jaren geleden als copywriter startte, hapte ik als onzekere beginner toe op elke aanvraag. “Elke opdracht telt”, was toen nog hoe ik erover dacht. Schrijven over beursstanden, waterverzachters en zonnepanelen? Het passeerde allemaal de revue. Uiteraard deed ik mijn best voor elke tekst, maar toch voelde ik meteen: dit zou het niet worden op lange termijn.

Hi, ik ben Hanna

En ik ben van mening dat copywriting en marketing enkel nog zouden mogen focussen op het vertellen van betekenisvolle verhalen. Zonder te manipuleren, zonder valse beloften, zonder je een slecht gevoel te geven over jezelf. Want jouw teksten hebben maar één doel: jouw droomklanten alle informatie geven die ze nodig hebben, zodat ze doordacht voor jou kunnen kiezen.

Slow Stories, elke vrijdag in jouw inbox

Schrijf je je in voor Slow Stories? Dan mag je elke vrijdagochtend post van mij in je inbox verwachten. Denk aan: concrete copywriting- en marketingtips met een sausje van persoonlijke verhalen. Een moment om even bewust stil te staan met een kopje koffie of thee in je handen.

Gratis All Aboard mailbunch

20 eerlijke en waardevolle mails (& werkboek) die je aan boord laten van de trein richting authentieke en converterende nieuwsbrieven.