Betekenisvolle copywriting en redactie

Of het nu gaat om copywriting of redactie – organisaties die werken aan een betere wereld, verdienen sterke teksten. Zo doen je teksten wat ze moeten doen: je verhaal vertellen, je lezer raken en impact maken.

Copywriting

Copywriting is zoveel meer dan het schrijven van enkele mooie zinnen. Copywriting draait om een diepgaand begrip van je doelgroep en de kunst om precies die snaar te raken die hen in beweging brengt. En dat is exact waarmee ik jou graag help, want ik schrijf met veel liefde jouw woorden. Woorden die wél resultaat opleveren.

Een selectie van mogelijke teksten

Redactie

Redactionele teksten zijn gericht op informeren en inspireren, maar ze kunnen zeker bijdragen aan actie – al gebeurt dat vaak op een subtiele en indirecte manier door bijvoorbeeld vertrouwen op te bouwen. Onder redactie valt ook eindredactie. Ik lees je teksten zorgvuldig na en verbeter ze op vlak van spelling, grammatica, stijl en consistentie.

Een selectie van mogelijke teksten

Dorien Camps

Bossy

“Samenwerken met Hanna betekent een grote stap vooruit in je zaak. Hanna begrijpt meteen welke tone of voice ze moet oppikken, wie je ideale klant is en komt met creatieve voorstellen om de teksten nog beter te maken. Hanna is een warm, fijn, inspirerend persoon die niet mag ontbreken in je team!

Gratis All Aboard mailbunch

20 eerlijke en waardevolle mails (& werkboek) die je aan boord laten van de trein richting authentieke en converterende nieuwsbrieven.