Een stroom aan klanten door een sterke website

Een sterke copywriter kost je niets

Als copywriter ben ik bevooroordeeld – dat geef ik graag toe. Toch geloof ik er oprecht in dat het uitbesteden van je websiteteksten een van de slimste investeringen is die je als ondernemer kan maken. Je website is de basis van je communicatie, de hoeksteen van je online zichtbaarheid.

Laat je websiteteksten dus niet aan het toeval over, daarvoor is wat je te zeggen hebt veel te belangrijk. Een sterke copywriter kost je daarom niets – die brengt je net geld op. Want dankzij heldere en overtuigende website copy die geschreven werd met jouw droomklanten voor ogen, zal hun keuze voor jou als een evidentie aanvoelen.

Jij denkt, voelt en vertelt.
Ik zet om in de passende woorden.

Je zit vol passie voor wat je doet en je kijkt ernaar uit om dat nog meer naar buiten te brengen. Je verlangt ernaar om je verhaal te vertellen aan iemand die de essentie eruit filtert. Dankzij een samenwerking met mij als copywriter vallen de losse gedachten in je hoofd eindelijk op hun plaats. Zo hoef je geen energie meer te verliezen aan de vele teksten die nog op jouw to-dolijstje stonden. En mag je die half afgewerkte concepten in je Google Docs gewoon in je digitale prullenbak gooien.

Je gaat in gesprek met mij, daarna ga ik aan de slag voor jou. Terwijl jij je focust op de kern van jouw bedrijf. Of terwijl je in een hangmat in je tuin ligt, dat mag natuurlijk ook. En daarna voel je dat de mist in je hoofd ruimte maakt voor helderheid. Je droomklanten blijven plakken op je website, omdat je verhaal aanspreekt. Ze voelen zich helemaal verbonden met jou. Eindelijk voel je je weer trots als je naar je website doorverwijst. Je ervaart een vrij en gerust gevoel wanneer je beseft dat je altijd aan de band met je potentiële klanten bouwt, zelfs als je niet aan het werk bent.

Hoe verloopt onze samenwerking?

1. Kennismaking

Heb je interesse om samen te werken? Dan is het een goed idee om meteen een vrijblijvend kennismakingsgesprek in te plannen. Na dit gesprek beslissen we allebei of we graag een samenwerking opstarten. Voelen we een match? Super!

Dan bezorg ik je graag het intakemailtje waarin je alle praktische info vindt. Zo kan je meteen het intakeformulier invullen, een intakegesprek inplannen in mijn agenda en krijg je de link naar je persoonlijke map.

2. Intake

We zijn nu écht van start gegaan, leuk! In het online intakegesprek leer ik je beter kennen en ga ik dieper in op jouw bedrijf door middel van de juiste vragen en praktische oefeningen rond jouw kernwaarden en merkstem.

Op die manier kan ik meteen daarna je merkstrategie helemaal uitwerken en heb ik voldoende informatie om binnenkort je websiteteksten te schrijven.

3. Merkstrategie

Op basis van ons gesprek en mijn bevindingen werk ik je volledige merkstrategie uit. Zo omschrijf ik het persona van je ideale klant, schrijf ik je merkverhaal uit en bepalen we je missie en visie. En uiteraard weet je vanaf nu ook wat je kernwaarden zijn en welke kernboodschappen jouw bedrijf uitdraagt.

Ook heel belangrijk: je weet nu perfect wat je merkstem is en hoe je ze inzet. Je uitgewerkte merkstrategie stuur ik eerst door in een Google Docs. Is het zo helemaal oké voor jou? Dan giet ik alles in een digitale Copy Compass die je even later in je mailbox ontvangt.

4. Website

Aan de hand van je uitgewerkte merkstrategie en ons intakegesprek, schrijf ik je websiteteksten. Dat doe ik in een handige template in Google Docs, waardoor je een duidelijk overzicht krijgt van de structuur van je website en je de teksten makkelijk kan kopiëren op de juiste plaats.

Ook feedback geven gaat heel makkelijk in deze template. Die verwerk ik zo snel mogelijk, zodat jij niet lang hoeft te wachten om de teksten op je website te bewonderen. Staan je teksten online? Dan kijk ik graag nog even met je mee, zodat je zeker weet dat alles in orde is.

Je websiteteksten vol vertrouwen uit handen geven?

Jouw investering

Wat krijg je?

Sarah Dominguez

Fotograaf

“Na lang twijfelen of ik ging samenwerken met een copywriter om de teksten van mijn nieuwe website te schrijven, was ik overtuigd van Hanna, ik vond haar via Instagram en ben haar ondertussen superdankbaar! Ze heeft precies omschreven wat ik aan mijn klanten wil vertellen, denkt mee hoe je je teksten kan schrijven voor jouw ideale klanten en hoe je jouw diensten kan verkopen zonder cliché verkoopspraatjes. Ik heb ook heel wat inspiratie opgedaan om posts op Instagram te schrijven. Ik of chatgpt ging dit never not zo goed kunnen doen als Hanna! Ik ga zeker verder beroep doen op haar kwaliteiten om nieuwbrieven en blogposten te maken! Dikke aanrader & meer dan de investering waard! 😊”

Marijke Van Nuffel

Loopbaancoach

“Ik werd via via doorverwezen naar Hanna toen ik op zoek was naar een copywriter voor mijn websiteteksten. Na een zeer aangenaam intakegesprek was ik onmiddellijk overtuigd van haar professionaliteit en persoonlijke aanpak. Ik kreeg ook veel meer dan verwacht: naast mijn websiteteksten kreeg ik een mooi Copy Compass in de brievenbus met oa mijn kernwaarden, merkstem, missie, visie en merkverhaal nog eens helder in uitgewerkt. Hanna was helemaal mee in mijn verhaal en heeft de essentie perfect kunnen vatten in de teksten. Ik kan haar daarom zeer warm aanbevelen! Nu zelf mijn website nog zo goed uitgewerkt krijgen en we zijn vertrokken. 😉”

Een trager en
bewuster leven

Jij onderneemt met de intentie om een positieve verandering teweeg te brengen. Jij gelooft in diepgang boven snelheid en in duurzaamheid boven quick fixes. Je beseft dat je teksten niet zomaar wat woorden zijn. Ze zijn de essentie van je bedrijf, de weerspiegeling van je passie, de brug naar je droomklant.

Je bent een dromer, maar ook een doener. Je wil een betekenisvolle impact creëren op een tempo dat voor jou comfortabel voelt. Op een manier die past binnen het leven dat je graag wil leiden. Samen geven we je verhaal vorm, waardoor jij je nog meer kan focussen op wat er écht toe doet voor jou.

Want dat is mijn missie: jou helpen naar een vrijer, rustiger en gelukkiger leven. En als jij er ook in gelooft dat een gelukkig leven volledig draait om verbinding, dan ben je hier op de juiste plek.

De antwoorden op jouw vragen

Ik begrijp heel goed dat je het spannend vindt om deze investering te maken en je teksten in handen van iemand anders te leggen. Misschien denk je wel dat je het beter nog wat uitstelt, omdat je het gevoel hebt dat je aanbod nog niet helemaal op punt staat? Omdat je nog moet uitzoeken wie je ideale klant nu juist is? Of omdat je je missie nog niet helemaal helder hebt?

Ik kan je meteen geruststellen: het is nooit volledig het juiste moment. En net daarom is het altijd het juiste moment. Want jij en je bedrijf zijn constant in beweging – je bent dus nooit helemaal ‘klaar’. Als je altijd wacht op het perfecte moment om te investeren in je website, zal je dit blijven uitstellen en hierdoor ook kansen mislopen.

Uiteraard is het belangrijk dat je min of meer weet waarvoor je staat en waar je naartoe wil, maar van daaruit kunnen we perfect starten. En door je merkstrategie uit te werken, zal er opnieuw meer duidelijkheid komen – die we al meteen kunnen meenemen in je nieuwe teksten. Zo heb je straks al een sterke website waarmee je nieuwe klanten aantrekt. En je teksten kunnen nadien altijd meegroeien en zich aanpassen aan de veranderingen binnen je bedrijf.

Je uitgewerkte merkstrategie bundel ik graag in een handige digitale Copy Compass. Deze pdf kan je onder andere gebruiken wanneer je zelf teksten schrijft of wanneer je samenwerkt met andere freelancers. Jouw Copy Compass omvat de essentie van jouw bedrijf.

Beslissen we na ons kennismakingsgesprek om samen te werken? Fijn! De doorlooptijd hou ik graag zo kort mogelijk, zo hoef je nooit lang te wachten op je teksten. Het uitwerken van je merkstrategie duurt meestal zo’n twee weken. Van zodra ik start met het schrijven van je websiteteksten, mag je op zo’n drie weken rekenen voor je het resultaat ontvangt.

Zeker, dat vind ik zelf uiteraard ook heel belangrijk. Door je merkstrategie uit te werken, weet ik perfect wat jouw merkstem is en hoe jouw bedrijf klinkt. Als copywriter ben ik erin getraind om jouw tone of voice over te nemen. Zo klinken je teksten net als jij, maar heb je toch het gevoel dat je het zelf niet op die manier had kunnen schrijven. 😉

Websiteteksten die jouw droomklant raken én overtuigen?

Gratis All Aboard mailbunch

20 eerlijke en waardevolle mails (& werkboek) die je aan boord laten van de trein richting authentieke en converterende nieuwsbrieven.