Verdiep je in de wereld van copywriting en marketing

Op zoek naar concrete tips rond copywriting, marketing of het ondernemerschap? Of wil je graag even binnenkijken in mijn leven als copywriting? Hier ben je op de juiste plek.

7 tips om meer hygge te werken

Wat meer hygge aan je werkplek toevoegen: je maakt je werkdag er niet alleen knusser, maar ook productiever mee. Maar hoe doe je dat nu precies? In deze blogpost geef ik je graag zeven tips die ik zelf graag toepas.

Mijn samenwerking met Ann-Sophie Loontjens van LOCAS

Ann-Sophie leidt samen met haar vader het familiebedrijf LOCAS, gespecialiseerd in keukens en interieur. Wil je weten waarom ze koos voor een samenwerking, welke teksten Ann-Sophie uit handen gaf en wat ze van onze samenwerking vond? Je leest het hier.

5 originele mailfunnels die het verschil maken in je bedrijf

Dat mailfunnels waardevol zijn voor je bedrijf, weet je wellicht al. Maar misschien vraag je je soms af hoe je zo'n sequence nu concreet kan inzetten? Van je warme leads in de watten leggen tot de ervaring van je bestaande klanten verbeteren – in deze blogpost geef ik je graag vijf ideeën voor originele mailfunnels.

Maak je bedrijf minder afhankelijk van Instagram

Als ondernemer herken je het ongetwijfeld: de voortdurende druk om content te creëren voor Instagram. Een taak die telkens opnieuw in je agenda opduikt en waar je eigenlijk écht geen energie van krijgt. In deze blogpost vertel ik je hoe je je bedrijf minder afhankelijk maakt van Instagram en waar je je beter wel op focust.

Mijn bevindingen over de Swopper

Als copywriter breng ik uiteraard heel wat tijd door aan mijn bureau. Toen ik last kreeg van hoofdpijn en de kinesist mij vertelde dat mijn schouders helemaal vast zaten, besloot ik om te investeren in een kwalitatieve bureaustoel: de Swopper.

Mijn samenwerking met Dorien Draps van Op Wandel

Dorien Draps is het gezicht achter de blog en podcast 'Op Wandel'. Ben je benieuwd naar waarom ze bij mij kwam aankloppen, voor hoeveel copy credits ze koos en wat Dorien van onze samenwerking vond? Je ontdekt het hier!

How-to: zelf met een nieuwsbrief en e-mailmarketing starten

E-mail is je belangrijkste communicatiekanaal, of dat zou het toch moeten zijn. Ben je benieuwd naar de stappen die je moet ondernemen om met een nieuwsbrief en e-mailmarketing in het algemeen te starten? Ik lijst ze hieronder graag voor je op.

Hi, ik ben Hanna

Ik hielp de afgelopen jaren al meer dan 100 ondernemers zoals jij om met doeltreffende teksten meer klanten aan te trekken. Mijn aanpak? Een unieke combinatie van empathie, creativiteit, een journalistieke achtergrond en bewezen technieken binnen copywriting, neuromarketing en storytelling.

Slow Stories, elke vrijdag in jouw inbox

Schrijf je je in voor Slow Stories? Dan mag je elke vrijdagochtend post van mij in je inbox verwachten. Denk aan: concrete copywriting- en marketingtips met een sausje van persoonlijke verhalen. Een moment om even bewust stil te staan met een kopje koffie of thee in je handen.

Gratis All Aboard mailbunch

20 eerlijke en waardevolle mails (& werkboek) die je aan boord laten van de trein richting authentieke en converterende nieuwsbrieven.