Hi, ik ben Hanna

Wil je nog meer weten over copywriting, marketing en mijn leven als copywriter? Schrijf je in voor mijn nieuwsbrief Slow Stories.

Mijn bevindingen over de Swopper

Als copywriter breng ik uiteraard heel wat tijd door aan mijn bureau. Toen ik last kreeg van hoofdpijn en de kinesist mij vertelde dat mijn schouders helemaal vast zaten, besloot ik om te investeren in een kwalitatieve bureaustoel: de Swopper.

De Swopper van het merk Aeris is een innovatieve ergonomische bureaustoel die meteen opvalt door zijn uniek ontwerp. In plaats van een traditionele zitting met een vaste rugleuning – waar je al eens in durft door te zakken – heeft de Swopper een flexibele zitting die op en neer veert. Daarnaast maakt de stoel ook een zijwaartse beweging mogelijk.

Zo zorgt de Swopper ervoor dat je actiever zit, omdat je constant kleine bewegingen maakt terwijl je aan je bureau zit. Het idee erachter is dat je tussenwervelschijven ontlast worden en je rug door je eigen spieren ondersteund wordt. Dat zorgt ervoor dat de spanning op je rug en schouders vermindert en de doorbloeding verbetert.

De Swopper een maand gratis uitproberen

Mijn papa had de Swopper al getest en was er heel positief over. Maar de Swopper is wel een investering, dus ik wilde zeker zijn dat het voor mij ook de juiste keuze zou zijn. Na eventjes zoeken kwam ik uit bij Health2Work. Zij bieden een proefmaand aan, wat ik echt heel fijn vond. De stoel werd gratis bij mij geleverd en ik mocht hem een volledige maand testen. Lang genoeg om écht goed uit te proberen, want laat ons eerlijk zijn: twee minuten op een stoel in de winkel zitten zegt je toch echt niet veel.

Vond ik de stoel na een maand toch niets voor mij? Dan was dat helemaal oké en kwamen ze hem weer ophalen. Maar na een goede twee weken uittesten besefte ik dat het een blijver zou worden, dus besloot ik om hem al meteen te bestellen. De Swopper is verkrijgbaar in verschillende afwerkingen, maar ik heb gekozen voor een neutraal exemplaar in zwart leer. Bij het ophalen van de proefversie kreeg ik direct mijn eigen Swopper geleverd. Ideaal, want zo hoefde ik niet terug te keren naar mijn oude bureaustoel.

De juiste ondersteuning

Waarom ik zo enthousiast ben over de Swopper? De stoel biedt de juiste hoeveelheid ondersteuning. Niet te veel, waardoor je je bureaustoel niet behandelt als een hangmat. Maar nog belangrijker: ook niet te weinig. Ik heb nog op geen enkel moment een rugleuning gemist. Ik merk bovendien dat ik veel rechter zit – ahja, ik kan niet anders. 😉

De stoel is in de hoogte verstelbaar, wat betekent dat je makkelijk de ideale hoogte voor je bureau kan instellen. Je merkt dat de Swopper kwalitatief heel sterk is. Ik heb hem ondertussen al iets meer dan een half jaar en ik ben er zeker van dat hij nog heel lang zal meegaan. Dat maakt de Swopper een heel duurzame investering in je gezondheid.

Wil jij ook een Swopper op proef bestellen bij Health2Work?

Gerelateerde blogposts

VLOG: Creatief met verf en woorden – aquarel & haiku

Met mijn vlog wil ik je graag een inkijk geven in mijn leven als copywriter, maar wil ik ook focussen op mijn interesse in een simpeler en bewuster leven. In deze vlog ga ik creatief aan de slag met verf en woorden, meer bepaald met aquarel en het schrijven van een haiku.

Ben jij een slow entrepreneur?

Soms lijkt het wel alsof snelheid en drukte de norm lijken. Hoe drukker, hoe succesvoller? Daar geloof ik niet in. Slow entrepreneurship gaat om bewustzijn, geduld en duurzaamheid. Benieuwd hoe deze benadering van ondernemerschap je kan helpen? In deze blogpost neem ik je graag mee in de wereld van de slowpreneurs.

VLOG: Een week in het leven van een copywriter #1

Ik kondigde het al aan via mijn nieuwsbrief en Instagram, maar vanaf vandaag zal ik regelmatig een nieuwe vlog online plaatsen. Met deze vlog wil ik graag een inkijk geven in mijn leven als copywriter, maar ook focussen op mijn interesse in een simpeler en bewuster leven.

Hi, ik ben Hanna

Wil je nog meer weten over copywriting, marketing en mijn leven als copywriter? Schrijf je in voor mijn nieuwsbrief Slow Stories.

Hi, ik ben Hanna

En ik ben van mening dat copywriting en marketing enkel nog zouden mogen focussen op het vertellen van betekenisvolle verhalen. Zonder te manipuleren, zonder valse beloften, zonder je een slecht gevoel te geven over jezelf. Want jouw teksten hebben maar één doel: jouw droomklanten alle informatie geven die ze nodig hebben, zodat ze doordacht voor jou kunnen kiezen.

Wat denk je ervan om hier binnenkort zelf tussen te staan?

Gratis All Aboard mailbunch

20 eerlijke en waardevolle mails (& werkboek) die je aan boord laten van de trein richting authentieke en converterende nieuwsbrieven.