Hi, ik ben Hanna

Wil je nog meer weten over copywriting, marketing en mijn leven als copywriter? Schrijf je in voor mijn nieuwsbrief Slow Stories.

Mijn samenwerking met Ann-Sophie Loontjens van LOCAS

Ann-Sophie leidt samen met haar vader het familiebedrijf LOCAS, gespecialiseerd in keukens en interieur. Wil je weten waarom ze koos voor een samenwerking, welke teksten Ann-Sophie uit handen gaf en wat ze van onze samenwerking vond? Je leest het hier.

Wie is Ann-Sophie?

Ann-Sophie Loontjens leidt samen met haar vader Christophe het familiebedrijf LOCAS. Ze hebben een gemeenschappelijke interesse voor interieur en zetten persoonlijkheid, openheid en eerlijkheid altijd centraal.

Bij LOCAS kan je niet enkel terecht voor keukens, maar ook voor een totaalinrichting. Zo krijg je bovenop je maatkeuken ook nog interieurarchitecten tot je beschikking, zodat LOCAS het geheel tot in de puntjes kan afwerken.

Over het project

Ann-Sophie contacteerde me eind 2022 met volgende vraag:

Recentelijk hebben wij onze huisstijl veranderd en zijn we een nieuwe weg aan het inslaan. Dat willen we ook in al onze communicatie met de klant doortrekken. We zoeken iemand die op een fijne en warme manier ons verhaal kan vertellen voor de volgende zaken: mailings (bedanking, welkom, …) met de klant, een kaart met een drieluik waar onze drie sterktes en ons verhaal mooi verwoord worden (klanten krijgen dit mee na een eerste kennismaking), slagzinnen op onze mappen, … Kan jij ons hiermee helpen?

Van zulke vragen word ik altijd blij, want ik vind het zalig om all the way te gaan en een ondernemer te mogen helpen met verschillende teksten. Zo kunnen we samen nog meer resultaat behalen. En dat LOCAS dan ook nog eens een lokaal familiebedrijf is? Alleen maar enthousiasme hier!

Het pakket van 20 copy credits was voor Ann-Sophie ideaal. Na een warm intakegesprek, ging ik aan de slag met het:

  • Schrijven van hun drieluik
  • Uitwerken van verschillende slagzinnen
  • Schrijven van hun mailfunnels
  • Uitschrijven van hun pakketten + bedenken van namen

Even meekijken naar het resultaat?

Wat vindt Ann-Sophie van onze samenwerking?

“Voor ik met Hanna samenwerkte, voelde ik me heel druk. Ik had een hoofd vol ideeën die niet uitgewerkt werden. Er was geen samenhang en ik stelde constant alles uit. Ik plande een kennismakingsgesprek in en voor mij was de klik er meteen. Hanna voelde mijn missie en visie zeer goed aan en ik had alle vertrouwen in een positieve samenwerking.

Wat ik het fijnst vind aan onze samenwerking, is dat Hanna met weinig woorden snapt wat ik wil. Ik geef haar soms opdrachten met veel tekst en weinig context of samenhang, maar elke keer slaagt ze erin om een resultaat te creëren dat volledig aan mijn verwachtingen voldoet. Ze snapt welke boodschap ik mijn klanten wil geven en dat voel je sterk in haar afgeleverde teksten voor LOCAS. De passie die ik voel als zaakvoerder en de warmte die ik wil overbrengen naar mijn klanten, het zit er allemaal in.

“Het is heel fijn om mijn losse gedachten op papier te zetten en om een verhaal terug te krijgen dat klopt.”

De communicatie met Hanna vind ik TOP. Ze reageert heel snel en plant de opdrachten ook altijd binnen een korte termijn in. Door met Hanna samen te werken kan ik me beter uitdrukken naar mijn klanten toe, de teksten zijn altijd een mooie samenvatting van alles wat in mijn hoofd zit.

Het is altijd heel fijn om mijn losse gedachten op papier te zetten en om een verhaal terug te krijgen dat klopt. Ik kan gewoon mijn ideeën blijven opschrijven en ik weet dat ik iemand aan mijn zijde heb staan die er uiteindelijk een mooi geheel van zal maken. Weten dat mijn woorden goed terechtkomen bij Hanna, ontzorgt mij enorm als ondernemer.”

Gerelateerde blogposts

Mijn samenwerking met Dorien Draps van Op Wandel

Dorien Draps is het gezicht achter de blog en podcast 'Op Wandel'. Ben je benieuwd naar waarom ze bij mij kwam aankloppen, voor hoeveel copy credits ze koos en wat Dorien van onze samenwerking vond? Je ontdekt het hier!

Mijn samenwerking met psycholoog Jana Reck

Jana Reck is een klinisch psycholoog, met een specialisatie in zelf- en lichaamsbeeld. Wil je graag te weten komen waarom ze voor het all-inconcept koos en wat ze vond van de afgeleverde teksten? Ik vertel het je allemaal.

Hi, ik ben Hanna

Wil je nog meer weten over copywriting, marketing en mijn leven als copywriter? Schrijf je in voor mijn nieuwsbrief Slow Stories.

Hi, ik ben Hanna

En ik ben van mening dat copywriting en marketing enkel nog zouden mogen focussen op het vertellen van betekenisvolle verhalen. Zonder te manipuleren, zonder valse beloften, zonder je een slecht gevoel te geven over jezelf. Want jouw teksten hebben maar één doel: jouw droomklanten alle informatie geven die ze nodig hebben, zodat ze doordacht voor jou kunnen kiezen.

Wat denk je ervan om hier binnenkort zelf tussen te staan?

Gratis All Aboard mailbunch

20 eerlijke en waardevolle mails (& werkboek) die je aan boord laten van de trein richting authentieke en converterende nieuwsbrieven.