Hi, ik ben Hanna

Wil je nog meer weten over copywriting, marketing en mijn leven als copywriter? Schrijf je in voor mijn nieuwsbrief Slow Stories.

VLOG: Een week in het leven van een copywriter #1

Ik kondigde het al aan via mijn nieuwsbrief en Instagram, maar vanaf vandaag zal ik regelmatig een nieuwe vlog online plaatsen. Met deze vlog wil ik graag een inkijk geven in mijn leven als copywriter, maar ook focussen op mijn interesse in een simpeler en bewuster leven.

Naast mijn werk, toon ik dan ook graag hoe ik voor de rest mijn dagen invul. Zo hoop ik je te inspireren om ook wat meer stil te staan – of je nu ondernemer of werknemer bent. Naast de introductie tot mijn YouTubekanaal kan je mijn eerste échte vlog bekijken: een weekvlog.

In deze video kan je volgen wat ik van maandag tot en met vrijdag doe, zowel in mijn werk als copywriter als naast mijn job om de balans tussen werk en privé te behouden. Aangezien mijn weken er uiteraard allemaal anders uitzien, wil ik deze rubriek in de toekomst zeker nog eens herhalen.

Veel kijkplezier en laat me zeker even weten wat je van deze vlog vond door een reactie achter te laten onder de video op YouTube. Daar ben ik heel benieuwd naar!

Gerelateerde blogposts

VLOG: Creatief met verf en woorden – aquarel & haiku

Met mijn vlog wil ik je graag een inkijk geven in mijn leven als copywriter, maar wil ik ook focussen op mijn interesse in een simpeler en bewuster leven. In deze vlog ga ik creatief aan de slag met verf en woorden, meer bepaald met aquarel en het schrijven van een haiku.

Ben jij een slow entrepreneur?

Soms lijkt het wel alsof snelheid en drukte de norm lijken. Hoe drukker, hoe succesvoller? Daar geloof ik niet in. Slow entrepreneurship gaat om bewustzijn, geduld en duurzaamheid. Benieuwd hoe deze benadering van ondernemerschap je kan helpen? In deze blogpost neem ik je graag mee in de wereld van de slowpreneurs.

Maak je bedrijf minder afhankelijk van Instagram

Als ondernemer herken je het ongetwijfeld: de voortdurende druk om content te creëren voor Instagram. Een taak die telkens opnieuw in je agenda opduikt en waar je eigenlijk écht geen energie van krijgt. In deze blogpost vertel ik je hoe je je bedrijf minder afhankelijk maakt van Instagram en waar je je beter wel op focust.

Hi, ik ben Hanna

Wil je nog meer weten over copywriting, marketing en mijn leven als copywriter? Schrijf je in voor mijn nieuwsbrief Slow Stories.

Hi, ik ben Hanna

En ik ben van mening dat copywriting en marketing enkel nog zouden mogen focussen op het vertellen van betekenisvolle verhalen. Zonder te manipuleren, zonder valse beloften, zonder je een slecht gevoel te geven over jezelf. Want jouw teksten hebben maar één doel: jouw droomklanten alle informatie geven die ze nodig hebben, zodat ze doordacht voor jou kunnen kiezen.

Wat denk je ervan om hier binnenkort zelf tussen te staan?

Gratis All Aboard mailbunch

20 eerlijke en waardevolle mails (& werkboek) die je aan boord laten van de trein richting authentieke en converterende nieuwsbrieven.